MLS Football Jersey

צ’נגדו: שילב מניעה ובקרה של זיהום רעש בהערכת המטרה הסביבתית האקולוגית

העיתונאי לכסות יאנג יואי
ב- 28 במרץ קיימה משרד הוועדה להגנת הסביבה האקולוגית של צ’נגדו (להלן הוועדה האקולוגית של צ’נגדו) ישיבה מאווררת של עבודות מניעת זיהום רעש.הפגישה דווחה כי בשנת 2023, רמת התוקף הממוצעת של שטח האזור העירוני בעיר צ’נגדו הייתה 56.0 דציבלים, והממוצע של הצליל השווה בשעות היום של סביבת התנועה בכביש היה 67.6 דציבלים 68.4%, בהתאמה.
שיעור הסיום של תלונות הפרעות רעש הוא 100%
הגדל את השלמת עבודת הרעש להערכת היעד הסביבתי האקולוגי
על פי נתונים סטטיסטיים לא שלמים, בשנת 2023, תלונות הפרעת הרעש של צ’נגדו גבוהות יותר בתלונות בתחום הגנת הסביבה שההמונים חוששים מהם.ביניהם, רעשי חיי חברה, רעשי בנייה, רעש תחבורה ורעש תעשייתי היוו 73.4%, 20.9%, 4.9%ו- 0.8%בהתאמה, ושיעור הסיום היה 100%.
אוורור חדשותי
“בשנת 2023 המשיך צ’נגדו לשפר את המערכת, לעשות עבודה טובה בעיצוב המפלס העליון, ולהשתמש ברציפות בפעילות הפחתת הרעש” עיר השלווה “כחלק חשוב מ”היתרונות האקולוגיים לפרויקט ההפגנה של האנשים”, וכי לשלב את תיקון הרעש במניעת הזיהום של העיר. מניעה ובקרה של זיהום רעש “בשנת 2023” תוכנית פעולה (2023-2025) “” צ’נגדו 2023 בתוכנית הפעולה למניעת זיהום רעש 2023 “, מבהירים עוד יותר את חלוקת האחריות ליישום חוק הרעש החדש, וכן הפוך את הפריסה הכוללת של מניעת זיהום רעש בתקופת “תוכנית חמש שנים” של העיר צ’נגדו.
דווח כי מבחינת בקרת המקור, בשנה שעברה, מחלקת התכנון לא תכננה קרקעות דיור משני צידי הכביש המהיר של העיר באופן עקרוני. מיושם בקפדנות.
ניהול קפדני של בנייה, תחבורה ורעש תעשייתי
שיפור מתמיד של רשת ניטור הרעשים
בשנת 2023, מחלקות רבות כמו ביטחון ציבורי, ניהול עירוני, תרבות, עסקים ומחלקות אחרות משכו ניהול משותף. ניהול רעשי חיי חברה.בשנת 2023 היו 1312 מקרים של רעשי חיי חברה בעיר, קנסו 52,600 יואן ושכנע את הרעש לעצור את המקרה מ -39,000 מקרים.
מבחינת פיקוח על רעשי הבנייה, מחלקת הדיור והבנייה ממשיכה לבצע זיהום רעש זיהום זיהום בתיקון בניית אתרי הבנייה, בניכוי 13.8 נקודות לאשראי תאגידי; מקרי רעש של בנייה נענשים לאורך השנה.
הכתב נודע כי בשנת 2023, מחלקת התחבורה חיזקה את פיקוח הרעש על מעבר מהיר והריכוב העירוני, והמחלקה לביטחון הציבור המשיכה להגדיל את פיקוח התנועה הרעשי ברכב המנועי ואכיפת החוק.התקן 15 סטים של צלילי רחוב טיגון, ו -15 סטים של ציוד לכידת שריקה דלקתית (המותקנים כיום 56 סטים), הניחו משטח דרך רעש נמוך של יותר מ 100,000 מ”ר והתקין 1650 הרחבה של מחסום הקול. ומשאיות מהירות, וכמות העונשים הייתה יותר מ 6 מיליון יואן.
מבחינת הרעש התעשייתי, באמצעות פירוק משימות ושירותי שירות מיוחדים, מחלקות המידע קוראות באופן פעיל למפעלים ליישם את האחריות העיקרית של הגוף העיקרי של מניעת זיהום רעש ולקדם תחום עצמי בתעשייה.מחלקת הסביבה האקולוגית מחזקת את בקרת הרעש בפארקים תעשייתיים, מגדילה את מאמצי בדיקת אכיפת החוק “אקראית כפולה”, ומפצירה במפעלים ארגוניים תעשייתיים לעמוד בפריקת הרעש.בשנת 2023 הענישה העיר 28 מפעלים תעשייתיים לא חוקיים רעש (Times), קנסו 2.284 מיליון יואן ושילמה מס רעש של 1.414 מיליון יואן.
ראוי להזכיר כי ביוני עד אוגוסט 2023, צ’נגדו ביצע גם זמן מפתח מיוחד, קושי ותלונות רעש חם על הציבור בצ’נגדו. , 6.6%, ו- 27.9%שנה -על, בהתאמה.מחלקת החינוך שיתפה פעולה גם עם מחלקות רלוונטיות לביצוע פעילויות מיוחדות במהלך בחינות הכניסה לאמצע ובמכללה ליצירת סביבת בדיקה וסביבת מנוחה שלמות עבור 206,000 מועמדים בעיר.
בנוסף, נכון לעכשיו, העיר התקינה 156 קבוצות של ציוד ניטור איכותי של סביבתו ו -136 סטים של ציוד תצוגה של ניטור רעש אזורי ציבוריבמקביל, הלשכה האקולוגית והסביבה העירונית הובילה את איסוף התלונות על סוגים שונים של רעש, ביצעה ניתוח של סטטוס קוו של זיהום רעש, חיזוק הכשרה של כוח אדם, השיק את הערכת הטייס של ממשל הרעש בעיר, ביצע את הפרסום ופופולריזציה של פופולריזציה של דיני רעש, וערבות רב -ממושכת לעיר השקטה.
בשלב הבא, צ’נגדו ידפיס את “תוכנית היישום למניעה ובקרה של זיהום רעש בצ’נגדו בשנת 2024”, וימשיך לבצע סקרי חקיקה של “התקנות בנושא מניעה ובקרה של זיהום רעש של צ’נגדו”; הגדל את מאמצי אכיפת החוק הרגולטוריים, התנהלות בניתוח -מעין של הסטטוס קוו של זיהום רעש, חוקים, תקנות, מדיניות, מדיניות, מדיניות, מדיניות, מדיניות, מדיניות, מדיניות הכשרה סטנדרטית, הקמת מערכת הערכה מקיפה להערכת ממשל רעש עירוני, הגבירו את החשיפה של התנהגות בלתי חוקית רעש, ויוצרים ביעילות ייצור הרמוני ושקט סביבת מגורים עבור האנשים.
דוח/משוב
MLS Football Jersey