MLS Football Jersey

מה הסביבה האקולוגית?

הסביבה האקולוגית כוללת את הסביבה הטבעית של האטמוספרה, המים, האדמה, האוקיאנוס, הביולוגיה, המינרלים וסביבות חברתיות -כלכליות אחרות כמו חקלאות, ייעור, גידול בעלי חיים ודייג, שהוא המרחב החיצוני שבני האדם תלויים בהישרדות והתפתחות ו

היסודות של הסביבה האקולוגית כוללים אלמנטים סביבתיים טבעיים ואלמנטים חברתיים -כלכליים.

הסביבה האקולוגית היא מרחב חיצוני שבני האדם תלויים בהישרדות ובהתפתחות, בתנאים הבסיסיים של האנושות לשרוד וההשפעות התפקודיות של המערכת האקולוגית.

1. ראשית, אווירה

האטמוספירה היא יחידת מחזור הגז החשובה ביותר בכדור הארץ.החמצן והחנקן באטמוספירה הם שני הגזים הנחוצים להישרדות ביולוגית על פני האדמה, והשאר מזיקים לגוף האדם.

האווירה היא המרכיב העיקרי באוויר.

שני, מים

מים הם המשאבים החומריים העשירים ביותר בכדור הארץ, הממלאים תפקיד בלתי ניתן להחלפה בהישרדות ובפיתוח אנושי.התכונות הטבעיות של המים כוללות: ① מים הם מקור אנרגיה זמין, הכוח המניע העיקרי של פעילויות חיי אדם ופעילויות ייצור תעשייתיות וחקלאיות, ובסיס צמיחת הצמחים ורבייה של בעלי חיים; “נקרא; ③ מים יכולים לשמור על איזון אקולוגי ולווסת את האקלים.

בשל פעילות אנושית ושינויים טבעיים, כמות גדולה של מזהמים משוחררת למים כדי לזהם את גוף המים.כאשר גוף המים מזוהם, יכולת הטיהור שלו עצמה תיחלש מאוד ומשפיעה על התפקוד הרגיל של המערכת האקולוגית.

מים ממלאים תפקיד חשוב בחברה האנושית, כמו השקיה, אספקת מים, ייצור חשמל ומים תעשייתיים.אם איכות המים מחמירה, זה לא רק ישפיע על הייצור החקלאי ועל המים החיים של התושבים, אלא גם ישירות או בעקיפין ישפיע על הייצור התעשייתי ועל בריאותם של אנשים.

שלישית, אדמה

אדמה היא ליבת המערכת האקולוגית של היבשה, המערכת האקולוגית הגדולה ביותר בכדור הארץ, ובנק הפחמן הגדול ביותר על היבשה.המאפיינים הבסיסיים שלה הם:

① לאדמה יש פוריות חזקה, שיכולה לספק חומרים מזינים לצמחים;

② האדמה יכולה לתקן פחמן דו חמצני באטמוספירה ולשחרר חמצן;

③ האדמה בעלת יכולת אחסון מים חזקה;

④ האדמה יכולה לתקן חנקן, חמצן, פחמן דו חמצני וכו ‘באוויר.

ארבע, אוקיינוס

האוקיאנוס הוא הגוף הגדול ביותר בכדור הארץ, המכסה 71%משטח הפנים של כדור הארץ.מי האוקיאנוס מגיעים משקעים אטמוספריים, כמו גם מאידוי נגר קרקע ומי ים.

למים באוקיאנוס יש מגוון מאפיינים, בעיקר: מי הים משפיעים על דילול וטיהור על מים מתוקים, מי הים יש השפעה מדוללת וסופגת על האוויר באוויר.

חמישה, יצורים

הביולוגיה היא הגורם הפעיל ביותר בסביבה האקולוגית.זה לא רק המשתתפים הישירים בזרימת החומר והאנרגיה במערכת האקולוגית, אלא גם גורם חשוב באינטראקציה ובאינטראקציה בין הביולוגיות השונות ובין הביולוגיה לסביבה במערכת האקולוגית.

במערכת האקולוגית, סוגים שונים, אנשים שונים ורמות יצורים שונות ממלאים פונקציות שונות.ממש כמו צמחים, בעלי חיים ומיקרואורגניזמים, הם קשרים תלויים זה בזה ותלויים זה בזה.בנוסף, קהילות ביולוגיות יכולות גם לווסת את החומר והאנרגיה בסביבה הסובבת.

MLS Football Jersey