כיצד להעשיר את חייהם הבריאים של העובדים?שנחאי שוהוי עושה את זה

“איגודים מקצועיים מארגנים לעתים קרובות כמה פעילויות בידור, כך שיש לנו גם סיכוי להירגע בעת עבודה בעבודה עצבית!” בחלקו העליון, היא זכתה במתנה קטנה דרך המיני -משחק אינטראקטיבי בשוק. מתאים להביא לבני משפחה לחוות זאת.מאז יישום פרויקט שיפור האיכות של חיי העובד במחוז שוהוי, עובדים רבים כמו גב ‘וואנג יש יותר תחושה של רווח ואושר.
תחרות מיומנויות יוצרת איכות עובדים שיטתית גדלה בצורה חדה
מתחרות מיומנויות המקצועיות של קפה “קפה” של קפה “של קפה (ווסט פוינט) של קסוהוי, לתחרות מיומנויות מקצועיות של מחוז אמהות וילדים, ואז לתחרות המיומנויות המקצועיות של בית המרקחת של בית המרקחת בשנגחאי, עובדים העובדים במחוז שוהוי יכולים תמיד להשתתף בבית המרקחת כל הסוגים בצורה של תחרויות מקצועיות הקשורות לתעשייה שלה, דרך צורה של אותו שלב, החסרונות החסרים והמשלימים נבדקים כדי לשפר את האוריינות המקצועית שלהם.הדודה ג’ואו, מתרגלת לתעשיית התינוקות שעבדו במחוז שוהוי, אמרה כי כישוריו של כמעט בכל פעם שהם ארגנו את עצמם יירשמו באופן פעיל.
הכתב למד מהפדרציה של מחוז קסוהוי לאיגודים מקצועיים כי מחוז שוהוי מילא את תחרות הכישורים של תיירות תרבותית, רכוש ותעשיית משק בית במשך שנים רבות;משרד אחד של Netcom, רשת אחת אחידה ברשת, 12345 תחרות מוסדות, תחרות מיומנויות תעשיית סיעוד, תחרות מיומנויות תעשיית קפה ווסט פוינט … מניעה למעשה את פיתוח כישרונות המיומנות בתחומי התעשייה הקשורים.
הפדרציה המחוזית של איגודים מקצועיים של קסוהוי עבדה קשה כדי לקדם תחרויות מיומנויות עבודה בענפים שונים. מיומנויות טכניות באיכות גבוהה יותר.מונע על ידי קידום התחרות, יותר ממאה אנשים במחוז שוהוי זכו בפרסי הקידום של טכנאים בכירים, טכנאים ותגמולים עבור מורים וחניכים מפורסמים.
צור מותג הגנת זכויות איחוד מקצועי צמיחת עובדים משפטית
לפני מספר ימים, הלשכה למשאבי אנוש וביטוח לאומי של מחוז שוהוי, יחד עם התאחדות הנשים, הפדרציה המחוזית לאיגודים מקצועיים, ועדת הבריאות והבריאות המחוזית, ביצעה פעולה מיוחדת להגנה על זכויות ואינטרסים של עובדות. תעסוקת עובדות, משפרות את המודעות של עובדות הנשים לשלטון החוק ומגנה על זכויותיהן בהתאם לחוק.באמצעות ביקורי שדה, בדיקת חומרי תעסוקה, ראיונות ארגוניים וכו ‘, בפירוט הבעיות הנפוצות בתקנות העבודה של עובדות, ההגנה על “שלושה שלבים”, אפליה מגדרית, בדיקת בריאות, טיפול בחג וכו’, דחף מעסיקים לבדוק את עצמם בזהירות.גב ‘לי, עובדת העובדת במפעל מכוון שירות, אמרה כי המבצע המיוחד לא היה מדובר על החיילים.
מאז 2017, הפדרציה המחוזית של איגודים המקצועיים של קסוהוי, נקטה ב”הגנה על הזכויות והאינטרסים הלגיטימיים של העובדים ולשרת את הצוות בלב שלם “. בנה מותג של הגנת זכויות משעממת, וגרם לרוב העובדים להרגיש אהבה וחום מעשי.
הפרויקט בפועל ממשיך לקדם עובדים לטפל בלב העם
בנייה ושיפור של 50 טרקליני עובדי עובדים, שנבנו לאחרונה ושדרגו עשר תחנות גז אהבה של עובדי חוץ, ביצעו את פעילויות “עובדי מודל העבודה כדי לעזור למפעלים”, שלחו תוכנית ערבות בסיסית מיוחדת ל 85,000 עובדים, וביצעו אלפי נמוכים נמוכים קבוצות עובדים בהכנסות. ומתן שירותי בריאות פסיכולוגיים ל -8,000 עובדים.
השנה, הפדרציה של מחוז איגודים המקצועיים של מחוז שוהוי פרסמה את עשרת הפרויקטים המעשיים המובילים בעובדי השירות בשנת 2024, וזכתה בשבחים פה אחד מהעובדים.במסיבת העיתונאים של הפדרציה של מחוז שוהוי לשיפור איכות חייהם של העובדים, הודיעה מחוז שוהוי על הפעולות המיוחדות של קידום הבריאות של מפעלים במחוז שוהוי השנה משלושת ההיבטים של קידום בריאות, תרגילי עבודה וכושר מדעי הדרכה. איכות החיים היחידה מוענקת, ובמקביל, יחידת הפיילוט של שמונה העובדים משפרת את איכות החיים.בנוסף, ארגונים ישתמשו גם בפלטפורמת “בנק Enterprise Bank” בריא כדי להנחות עובדים לעסוק בשיטות חיים ובעלי עבודה בריאים.
מר ג’אנג, שעובד במחוז שוהוי, אמר כי התוכנית השנתית של האיגוד המקצועי זכתה בלבבות העם.
כתב: לי מנגינג
כותרת מקורית: “כיצד להעשיר את חייהם הבריאים של העובדים?Xuhui עשה זאת → “
מקור: Li Mengting/Wechat חשבון ציבורי “שנחאי שוהוי”
(מאמר זה נובע מחדשות גולשות, אנא הורד את האפליקציה “חדשות זינוק” למידע מקורי יותר)
דוח/משוב