MLS Football Jersey

חינוך שמח, פשוט אל תעשה כלום, תן לילדים ללכת באופן טבעי?

טקסט |

האווירה החינוכית הנוכחית מוזרה, והיא יותר ויותר המאפיינים של “קיטוב”.

בשם “חינוך שמח”, כמה הורים רגילים לקלקל את ילדיהם ולתנות להם. בחינת כניסה לחטיבת הביניים ובחינת כניסה למכללה כל היום.

נכון שכל הורה יודע:החינוך המכוון לבחינה אינו טוב, וחינוך שמח טוב מאוד.

עם זאת, בחיים, יותר הורים עשו בחירות אקדמיות וחיים עבור ילדיהם.

נראה כי כל עוד הילד מתקבל לאוניברסיטה של ​​המותג, ניתן להפוך את גורלם של ילדים ומשפחות, ואפילו את הבעיות של רוב התעסוקה, הנישואין והחיים ניתן אפילו לפתור.

אבל בעצם,חינוך משפט אינו אוניברסלי, ולא ניתן להתעלם מחינוך שמח.

הדבר החשוב ביותר לחנך ילדים הוא רציונליות, סובלנות וטיפול.

יתרה מזאת, מרבית הילדים הסוגי אקדמי טובים ומצוינים במיוחד במחקרים שלהם, אך במקום העבודה ובעסקים הם לעתים קרובות נופלים בקשיים בעבודה של קורות חיים מצוינים בגלל תקשורת לקויה ואישיות לא מצליחה.

זה אומר,בחינוך לחינוך מכוון לבחינה המקדיש יותר מדי תשומת לב למוות, אתה יכול רק ללמוד ללמוד את תיאוריית הידע והפתרון שיטות פתרון בעיותאי אפשר שיהיה חיי רגשיים נוחים יותר, חופשיים וחסרי דם כמו ילד תחת אושר.

כמובן ש”החינוך שמח “שנקרא כל כך לא כל עוד הילד שמח. מוסר ילדים.

חינוך שמח אמיתי צריך להיות במסגרת כמה חינוך מכוון לחינוך וחינוך אקדמיכקוגניטיבי ותפיסה של העולם החיצוני, נותנים לילדים לשפר את רמת החשיבה והידע שלהם.

אחרי הכל, במצב התעסוקה החמור יותר ויותר ובסביבת מקום העבודה כיום, אם ילד רק לומד להיות מאושר, זה יכול להיות טוב וטוב, אך אין השכלה, ידע ומיומנויות שאינן יכולות לשקף את הערך שלהם, וזה חסר שימוש לגמרי.

אם אין השכלה, רוב המעסיקים לא יאפשרו לך להיכנס לראיון לאחר המבחן הכתוב;

אם אין ידע, הבעלים של החברה רק רוצה להכניס אותך לתפקיד משלם גבוה, והוא לא יוכל להתחיל;

ללא כישורים, זה רק יעכב, לא יבינה לא נכון ויקטין את היתרונות של הביצועים של המחלקות הרלוונטיות של החברה.

איזו חברה מוכנה לקבל אותך?

לכן חינוך שמח הוא לא להרפות מחינוך וחינוך אנאלפביתים.

נהפוך הוא, ככל שההורים האיכותיים יותר והמשכילים ומאורים יותר, הם טובים יותר בשילוב של תיאוריה ומציאות. קח זמן לבידור משחק.

כך,בעיני הורים רבים זה הופך להיות יותר ויותר חינוך “שני קיצוני” המכוונת לחינוך וחינוך שמחלמעשה, זה אמור להיות משלים ובלתי נפרד.

מכיוון שכל ילד, כולל מבוגרים, לא ירגיש אושר וסיפוק בגלל פשטות וביסודיות.

נהפוך הוא, אנו מרגישים שמחים ומאושרים מאוד בגלל חיי בית הספר המשעממים והעבודה במקום העבודה יום אחר יום, בחיי הלימודים ובעבודה במקום העבודה המתרחשים מדי פעם בחיי בית הספר ובעבודה במקום העבודה.

הדבר נכון גם לילדים.

התוצאה הפכה לתוצאה,רוצה להתחיל את הלימודים בחגים ותקוות לחופשה בתחילת הלימודים.

בעצםלימוד משימות וציוני מבחן בחינוך אקדמי הם מקור תחושת הסיפוק והשמחה של הילדים בפני עצמם.עם זאת, הנחת היסוד היא שההורים צריכים להנחות את ילדיהם להתכונן לתצוגה מקדימה ולביקורות בזמן ולצעד אחר צעד.

כי הלמידה היא כזו:

אם הילד לא יכול להתרכז במהלך השיעור ואינו תופס את המחקר של הרצאות בכיתה ותכני ספרי לימוד, אז גם אם אתה מבלה כמה פעמים את הזמן והאנרגיה ועשרות זמנים של עלויות שיעורים, יתכן שלא תוכל לקחת את הפרקים הרלוונטיים. ונקודת הידע, תן לילד לשלוט בזה היטב.

בקצרה,על ההורים לחנך את ילדיהם, וללמוד בכיתות בית הספר שמבלה 80%מזמן הלמידה ביום.במהלך 20%הנותרים מזמן הלימוד המשפחתי, השלים את שיעורי הבית בזמן, ובזהירות וברצינות מבצעים את התצוגה המקדימה והסקירה של כל שיעור.

רק לפי זה ילדים יכולים להרגיש שמחים ומרוצים יותר מהנחת היסוד של השלמת “החינוך המווון מבחן”, וההורים יהיו בטוחים יותר ונלהבים יותר, להוציא זמן ואנרגיה ויעשו עבודה טובה של ילדים ואכפתיות ונלוות “מאושרים” חינוך וילדים. “

בסופו של דבר, חינוך שמח אינו ילד שלא לומד כלום.

תן לילדים לקבל תחושת הישג כאשר הם משלימים את משימת הלמידה ולשפר את תוצאות הבדיקה, וליהנות מתחושת ההנאה כשהם עסוקים להירגע ולבדר.

MLS Football Jersey