MLS Football Jersey

איכות גבוהה -גבוהה -איכותית בתפוס את עבודת הלמידה והחינוך של משמעת המפלגה

פתוח -עמודת

על מנת ללמוד וליישם ביסודיות את “התקנות המתוקנות על פעולות משמעת של המפלגה הקומוניסטית של סין”, בהסכמת הוועד המרכזי של המפלגה, מאפריל ועד יולי השנה, יתקיימו למידת משמעת מפלגתית וחינוך במלוא מפלגה, חיזוק עוד יותר את בניית המשמעת של המפלגה, וקידום הממשל המקיף והקפדני של המפלגה לשלוט במפלגה.מעתה ואילך, טור “חינוך לומד משמעת מפלגתית של המפלגה”, דיווח במועד כי איברים פרטיים בכל הרמות כדי לארגן אמצעים חשובים, פרקטיקות אופייניות ותוצאות ספציפיות של לימוד משמעת מפלגות וחינוך מדווחים כמובילים את הרציפות והמעשיות העמוקות. יישום למידת משמעת מפלגתית וחינוך.

שאנשי: למידת משמעת מפלגה וחינוך ועסק הראשי

תפוס שתי ידיים לקידום

ב- 15 באפריל, קיים הרוקח המחוזי של שאנשי ישיבת ישיבת קבוצת המפלגה (הרחבה) וישיבת קבוצת מנהיגות המנהיגות של בניין המפלגה כדי לגייס את הרוקורטורט המחוזי לביצוע למידת משמעת מפלגתית וחינוך.יאנג ג’ינגהאי, מזכיר קבוצת המפלגה והיועץ המשפטי לממשלה של האקדמיה, ניהל את הישיבה ודיבר.

הפגישה הדגישה כי שילוב המצב בפועל של העבודה המוקדמת, ניהול לימוד משמעת וחינוך מפלגתי באיכות גבוהה, ולקיחת המחקר והביצוע של העומק של התקנות שהוקמו לאחרונה “על הפעולה המשמעתית של המפלגה הקומוניסטית של סין” כמו משימת הליבה שלה, פיתוח חינוך משמעי ופעילויות “למידה גדולה”, יצירת סוכנויות נקיות, “יש לשלב את הפעילויות המיוחדות של הממשל המיוחד של ההרגל. ויישום המערכת של “הנושא הראשון”, שלוש פגישות ושיעור אחד “, וקאדרים מובילים יושמו. על ידי משמעת.

הפגישה ביקשה לחזק את המנהיגות הארגונית, להבטיח כי למידת משמעת המפלגה והחינוך השיגו תוצאות מוצקות, ושילבה מקרוב את הדרישות של הדרישות של הוועד המרכזי של המפלגה עם המצב האמיתי של העבודה המתקדמת, והמצב האמיתי של בניית הצוות המוצדק כדי ודא שהחינוך והחינוך המשמעת של המפלגה יתארגנו בסגנון טוב.ארגוני מפלגה בכל הרמות צריכים להתפתחות של למידת משמעת מפלגתית וחינוך כמשימה פוליטית משמעותית, לדבוק בחינוך המשמעת המפלגתית ובעסק העיקרי של העסק העיקרי לקידום שני מבצעים, ולקדם כל מדד של למידת משמעת מפלגתית וחינוך להפוך לאמצעי אפקטיבי לקידום עבודות קומפרטוריות.

גאנסו: התמקד במוקד הבעיה

הדגיש את “שש הדיסציפלינות”

ב -15 באפריל, קיים הרוקורטור המחוזי של גאנסו ישיבה של קבוצת מפלגה (מורחבת) ללמוד ולפרוס למידה וחינוך משמעת מפלגתית.שן יאן, מזכיר קבוצת המפלגה וראש המפקח של פרוקוראטור המחוז גאנסו, יו”ר הישיבה.

הפגישה ביקשה להתמקד במיקוד בבעיה, לעקוב מקרוב אחר “התקנות על פעולות המשמעת של המפלגה הקומוניסטית של סין”, מדגישים את תקנות “שש התחומים”, ודבקים בלמידה המקורית, למידה שיטתית מקיפה ומילולית לימוד אחד אחד להשגת משמעת, ידע, משמעת מינג ושמירה. מילים ומעשים לא ידועים, ומשפרים למעשה את הכוח הקבוע הפוליטי, המשמעת, המוסר וההשחרור של חברי המפלגה ושוטרים.

הפגישה הדגישה כי ארגן בקפידה את היישום, חיזוק המנהיגות הארגונית, פריסה מסודרת ביסודיות, פיקוח ובדיקות מחוזקות, ארגן את תוצאות הלמידה, החינוך, האיחוד וההרחבה של חינוך הנושא, נורמליזציה של “שלוש אחיזות ושלושה קידום”, ו ” להטיל נשמות משטרה נאמנות “פעילויות כמו נשמות אורגניות ופעילויות אורגניות אחרות. בשילוב, שילוב הקידום הכללי; שימו לב לשיטות ולשיטות, מניעים את” הרוב המכריע “עם” מיעוט מפתח “, משחק אפקטיבי את” האווזים הראש השפעה “של חברי מפלגה וקאדרים מובילים, חיזקו את הפרשנות וההכשרה של משמעת המפלגה, מבצעים ייעוץ מיוחד, לממש את הטווח המלא והרמות של כל רמות הלמידה המטרה של הבנה עמוקה, חיזוק חינוך אזהרה, שימו לב לשימוש באנשים סביב אותו לחנך אנשים סביבו, לאפשר לחברי המפלגה ולשוטרים להתעורר, לפתוח את השורה התחתונה, לחזק את הרתעת האזהרה ולקדם את קידום המקרים והרפורמות. “כניסה לכיכר הראשונה במדינה”, הדגישו את הקו העיקרי של “יעילות איכות גבוהה לטיפול בכל מקרה”, ועל “העמקה ושיפור, יישום קציר”, שואפים להפוך את תוצאות למידת משמעת המפלגה וחינוך לחזקה הכוח המניע לפיתוח איכותי של עבודות פרוקורטוריאליות של גאנסו.

MLS Football Jersey