MLS Football Jersey

אחיזה בהשקעות, קרן חזקה וקידום רפורמה, ג’ינינג לוז’ו חינוך פורח

Shandong.com, סין· תפיסה חדשה חדשות ב -16 באפרילב- 16 באפריל, משרד המידע הממשלתי העירוני לג’ינגן ארגן מסיבת עיתונאים להצגת המצב הקשור לפיתוח ענף החינוך במחוז ינזו.הכתב למד ממסיבת העיתונאים כי ישנם 172 בתי ספר וגני ילדים ברמה כולה של לוז’ו, עם 92,000 אנשים בבתי ספר (גנים) ו -5606 סגל וצוות.
בשנים האחרונות, מחוז יאנצ’ואו קיבל את ההובלה בהקמת המטה של ​​פיתוח איכותי של חינוך בעיר, והציג סדרה של מסמכי מדיניות כמו “תוכנית הפעולה לשלוש שנים לפיתוח איכותי בחינוך” ו”העמקת חוות דעת היישום של חינוך פיתוח באיכות גבוהה “.
תשתיות חינוך שלמות יותר.המשיכו להגדיל את ההשקעה בחינוך ובמימון, הקימו את “קרן החינוך השנגקסיאן”, עם השקעה מצטברת של 870 מיליון יואן, 28 בתי ספר יסודיים ותיכוניים שנבנו לאחרונה, גני ילדים, בנייני בית ספר חדשים הם 248,000 מ”ר ו 22,000 תארים חדשים מתווספים.שתי העיירות נבחרו לטייס טייס לבניית עיירת בסיס במחוז שאנדונג.
איכות החינוך וההוראה ממשיכה לעלות.התמקדו באחריות הבעלים, שימו לב מקרוב ליישום השגרתי של ההוראה ולקחו את ההובלה בגיבוש תקני הערכת הוראה בכיתה בעיר כדי לשפר באופן מקיף את איכות החינוך וההוראה ואת האיכות המקיפה של התלמידים.שיעור הקבלה של בתי ספר תיכוניים רגילים במחוז יאנצ’ואו הגיע ל -72.53%, ודירוג הראשון בראשון העיר, והמחוז היה בחזית המחוז.חטיבת הביניים השישית של ינז’ו והישגי ההוראה הרוסיים הוערכו על ידי משרד החינוך בשנת 2023 חינוך בסיסי הוראה בשפה זרה מקרים טיפוסיים מצוינים, הפרובינציה הייחודית, ובית הספר התיכון הניסיוני נבחר כצוות השני של בסיסי המתמטיקה של בית הספר התיכון הכללי במחוז בשנדונג. מחוז.
איכות ויכולתם של המורים ממשיכים להשתפר.הציג באופן חדשני את “עשרה מאמרים של Warwrker” והוציא את “ההודעה על חיזוק המורים” אמפתיה וטיפול “. הכשרה למורים.בסך הכל הוצגו 508 כישרונות צעירים מצטיינים לקו החינוך וההוראה הקדמי.בשנה שעברה זכו לארבעת המורים “המורה המפורסם של קילו ומורה ומנהל כיתה”, הוענק לאחד “היועץ המצוין הצעיר והחלוץ הלאומי”, ו -1 דורג “מומחה טכני מחוזי של שאנדונג”.
סביבת החינוך וההוראה שופרה באופן מקיף.דבק ב”חמשת החינוך “, ביישום העומד של מדיניות” הפחתה כפולה “, ממשיכים לקדם את כל הסביבה כדי להקים אדם מוסרי, הראשון” המנהל חינוך טוב לאנשים · שיחה בית ספר ביתית חצי “חי” חי “חי שיחה בחודש” טור, חדש את “Class Class+Sports במודל” הכיתה “, דילוג על חבלים, כדורגל, תחרות טכנולוגית, קריאה, חינוך לבריאות פסיכולוגית וכו ‘זכו בפרסים בתחרויות פרובינציאליות.העמיק את בנייתו של קמפוס, הגבירו את הבדיקה והתיקון של האבטחה, האוטובוס בבית הספר וארוחות, והמשיכו ליצור סביבת חינוך ולמידה טובה.שפר את מנגנון הסיוע לסטודנטים בקשיים מיוחדים.
סין Shandong.com כתב האו יסונג דיווח
דוח/משוב
MLS Football Jersey