MLS Football Jersey

אופנה, אף פעם לא שטחית!הרמה את "הבלאי האסתטי" האמיתי, שני רעיונות מנצחים בכל רגע

ון: לואו וויי

היי, אני לוביי, ממשיך את טיול האופנה שלנו ולעולם לא הולך לאיבוד.

אופנה, לעולם אל תהיה שטחי;להיות יפה, ממש אצילי.אדם שלא רואה אפילו את היופי עדיין מצפה ממנה (הוא) לקבל קונוטציה?האמת שקל להבין היא לרוב אינה גבוהה.

איכשהו, כאשר לואו וויי עמד להתחיל את נושא השיתוף של היום, טקסט כזה הבזיק במוחו.

פעמים רבות, עבור יופי, הצטרפנו לרכיבי דמיון מלאכותיים רבים, בניסיון לפרש [אסתטיקה] עם “כוח אדם” מסנוור.

לדוגמה, כך נקראפּוֹפּוּלָרִיוּתמַהוּתאתה שר, אני אופיע, זה פופולרי בשנה שעברה והשנה ירדה.עם יוזמה ועיבוד של מעצבים, מותגים, כוכבים, בלוגרים ומדיה, זוהי המהות האופנתית והאופנתית של המרדף אחר טרנד.

למעשה, אמיתייופי גדולישנם שני מאפיינים.ראשית, טבע;אין שינוי והגדרה של אדם -שמירה על התמימות המקורית והמראה הפשוט, פשוט ומרגש.

המתאים ללבוש, יש סוג שלנצל את המגמהצ’אנג ונוחות.מה המראה שלך, איך הדמות שלך, בין אם יש לך כסף, ובין אם אתה צעיר, אלה לא חשובים.

המפתח הוא האם אתה יכול למצוא אדםקסםשֶׁלנקודת עיצובלהמשיך קדימה, להעשיר, לשפר ולתת לו לצמוח.ברגע שאדם יוצר טמפרמנט ייחודי, לא משנה מה אתה לובש.

היי, אז איך נוכל למצוא קסם בסגנון?זה מבוסס על אנשים, אבל זה לא מוגבל למשטח, הואבְּתוֹךוכןחִיצוֹנִיקידום אחיד.

לדוגמה, אדם עדין, כיצד לעצב אלגנטיות הוא נקודת ההתערבות שלה;

לאלפי אנשים יש אלפי מחשבות ואלפי מחשבות.לובש צורהיהיו יותר ויותר.עם זאת, בתחום זה, זה עוד יותר תומך בפשטות.

מג’יין למעריץ, ממתחם לפשוט, איזה שלב זה חייב להיות בדרך האופנה?בשלב הבא, עם שני רעיונות משולבים, לואו וויי הגיע ללבוש תרגול.

דגמים בסיסיים, כמו מים מבושלים.כולם מתעלמים מכך, אבל זה אולי לא ממש מסוגל ללבוש את זה.עם פחות אישיות, הסרת המומנטום הווירטואלי, מה הליבה שיכולה להיות דומה לאופנה?

שׁוּרָהראשוןכמובן שזה כןנראה, דמות, טמפרמנטאה.תווי הפנים אינם מאוזנים מספיק, הגוף אינו מספיק סטנדרטי, והטמפרמנט בכלל לא.

בא אחריולהגרמַהוּתעליכם להשתמש בפריטים בודדים אחרים, או באביזרים עשירים, ותסרוקות איפור הגונות כדי להפוך את היופי הבסיסי.

זה רעיון תואם מג’יין לאוהד.על ידיחולצה קצרהלדוגמה, בואו ננתח בפירוט למטה.

קַיִץחולצה קצרהלואו וויי אוהב לשנות טריקים.הגיבור, השחקן התומך, מעבר, חיבור, לבן, תחתון … שימוש אינסופי, כדי לפרש את המרחב העשיר לשתי המילים הבסיסיות.

תעסוק אוויר

רשמית ציוד ציוד, סט צבע ברור ויציב, המתאים ביותר להתאמה אחתחולצה לבנהבואו נראה את הרווח.הסגנון פשוט והחומר הוא מסוים, ומפצל אור אופנה לפנים ולסגנון.

כמובן שאם אתה רוצה להדגיש את האופנה, אישיות של תיק אישיות היא המגע הגמר, שהוא התאמה מושלמת לפשטות.

פְּנַאִי

סגנון הפנאי של אנשים רבים תמיד סתמי מדי.קל לשחרר עד הסוף, ויש דחיינות וסימנים מחוספסים בכל מקום.אתה יודע, תירגע עָגוּם מציגה אקראית, בסתר מעודנים ואישיות, על מנת לעשותחולצת T פשוטהלנצח הגון.

כמו ראש קבוצה זו של חולצות וג’ינס, שרשראות אישיות, סנדלים מעודנים ושקיות מרקם, שאינן מבושלות בזהירות?

רוח אלגנטית

האלגנטיות של חולצת ה- T קשורה בדרך כלל לחצאיות גדולות.פלס של מותניים, מעודן ומסוגנןX -curveזה תמיד היה אישור אלגנטי.החלק העליון שחור, החצאית סגולה חיוורת, הצבע עדין וגבוה פרופיל, ויפה ויפה.

סנדלי להקה דקים לבנים, אלגנטיים ואלגנטיים, ומעניינים עם תיקים.תכשיטי הזהב הדהדו את הלוגו, והמפואר מפואר מדי.

אוויר ניטרלי

בכל הסגנונות, המומנטום הייחודי של הסגנון הנייטרלי יכול לפצות על חרטות רבות.יש לו מידה מסוימת של דילול וקלות המראה, הגובה והשומן.

אם כבר מדברים על זה, פשוט עזוב, עזובשֶׁלמפזרים, גוגן אחראי.חתיכה אחתחולצה לבנהעם השילוב של מכנסיים צבאיים, הוא היה משוכנע ובעל פה.

מוֹקֵד

כשאתה לובש חולצת T בסיסי, אתה טוב בייצור מיקוד, כך שלסגנון יש לכידות ברורה, וההשפעה לא תהיה חבל.למיקוד בדרך כלל 2 שכבות:להביא ולייצרמַהוּת

מכתבי המכתבים מקדמים את ריבונות האופנה של חולצת T.מיד בלט, ומיד חיה ומלאת חיים.

רקע לבן, טריקים אופנה של חולצת חולצה לבנה.הסגנון ברור, ומעמדו של הגיבור מתעלם באמת.לא משנה מהלקחת, היו יציבים למחצה.

מקשט שרשרת עדינה כדי לעודד את המיקוד הזה.

מיקוד ייצור מכוון משתמש בדרך כלל באביזרי אביזרים.תְמוּנָהצָעִיףלמרות שאני תמיד מרגיש לא תואם בסביבות מיוזעות, מהמראה האסתטי, זה הרמוני במיוחד.

אוצר רומנטי סגול וחכם כחול, וחאקי, מרגשים.

מובן מאליו,שרשרת ארוכההקישוט הופך אותו למעשי ואופנתי.נקה -בסיס חולצה, תן לשרשרת בודדת ליישם, ליצור חלוצים אופנתיים יותר לאופנה.

לא חשוב שיהיה שרשרת עגולה ארוכה.הרמה השלושה ממדית שהיא מביאה הופכת את חולצת החול הכחולה העמוקה למיד.

אל תחשוב שהחולצה היא פשוטה מאוד, פרטי הטעם המוכרת כולםשַׁרשֶׁרֶתבסגנון הסגנון.עיצוב אישי מדי, מחוספס וקשה מדי, יופיע שלא בצדק.

לכן, עבור חולצת T שקטה, בחירת שרשרת אדפטיבית כל הבדיקות בראיה אסתטית.

השתמש בתכנית הצבעים

התאמת הצבעים של חולצת ה- T קשה יותר מסגנון וייצור.נכון לעכשיו, חוסר הטון הצבעוני בשוק עשוי לא להיות באלגנטיות שהם רוצים.

לדוגמה,חום+בז ‘בהירמַהוּתלחום של חולצת ה- T אין מתח.

חולצת צבע בהירה+מכנסיים לבנים קטניםכולם ישתמשו בזה.אין צורך להיות עמלני, אל תחשוב על זה, בכל מקרה, הסצנה ממילא לא מובסת.עם זאת, מוקד הפרטים הוא ללא מאמץ ומעודן, ולא ניתן לרגע אותו לרגע.

שָׁחוֹרארצי, ברכת האלגנטיות, ואפילו בהירות וחיותו של הצבע המנוגד הבהיר.סט אלגנטי מאוד, חגורת פנינה, שקית קש ונעלי בית אדום מולר, שהם נפלאים.

ככל שפשוט ועשיר יותר;

מהי אישיות?כלומר, ישנם עיצוב מדגיש אלטרנטיבי ברורפריטמַהוּתאישיות, הגזמה, תפיסת עיניים וטלטלות.בגדים מסוג זה ברורים ויכולים לכסות את חרטות הדמות עצמה.

עבור מודלים מותאמים אישית, עלינו לעקוב אחר התנאים שלנו,לִתְפּוֹססְוִיטָהסָעִיףמַהוּתאחרת, זה ייפול למצב המביך של לבישת אנשים.

אם הדגמים הבסיסיים של הדגמים הבסיסיים הם העבודה של הוספת FA.כך,אִישִׁיוּתהעיקרון של לבישת השמלה מפושט מהמורכבותחִסוּרלְהַפְעִיל.עם זאת, זה לא המקרה.סוגים אחרים של מהות אופנתית יעקבו אחר המגמה ויעודדו לאישיות.

בעזרת מכנסי עובד חאקי, בואו נעריך את זה בזה אחר זה.

קרן מותאמת אישית+

תן למכנסיים בהתאמה אישית להתאים את החלק העליון, כןממורכבותשימוש קלאסי.אין טעויות, קל להתחיל, אפילו יותר מאשר לבחור אנשים.אם אתה משתמש במומנטום הסגנון כדי לערבב ולהתאים, זו חייבת להיות דרמת אופנה ללא מאמץ.

לדוגמה, עליון לבן ללא שרוולים+מכנסי עובדים חאקי, תערובת מתאימה ואיזון התאמה בין נשיות עדינה לניטרליות.

בסדר גמורסְרִיגָה, חולצות או קרדיגן אלגנטיות.עם מכנסי חאקי מותאמים אישית, החומר והסגנון מעורבבים ומתאימים.קשוח ועדין ומתוק בערך.

אל תתלבש טוב, לשבור יחיד ואופנתי יותר.

יש גם תהילה רשמית במקום העבודה.חליפה שחורהInvision, הגאות והפינות של מכנסי העבודה משוטחים, מסוגלים רשמית ושיקית.

עם קומפלקס מגניב, האם זה נמרץ עוד יותר לעבוד?

אישיות+אישיות

כאשר האינדיבידואליות נתקלת באישיות, קרירותם של מספר פעמים היא מרגשת.מסוכן מאודשגרת אופנהזה מדהים לחלוטין כשנובעים את זה נכון.

שימו לב להשראה לא מספקת, בררנית ויצירתית, ואסור לה לעבוד ללא כישורים.

בדיוק ככהחולצה סגולה בהירההצבע עדין, אבל הסגנון קשוח ומסוגנן.חומרים קשים וקווים חדים, כמו גם קרירות הגרסה המותאמת אישית, יש תחושת קיום חזקה.

השתמש בו כדי להתאים את המכנסיים, מהתאמת הצבעים לסגנון, כולם אבודים.

אישיות+אישיות, עשויה להיות לא עיצוב ברור, משתמעתסִגְנוֹןקשה עוד יותר לתפוס.נראה כי האפוד השחור הנייטרלי הזה, עם אותו חולצה צבעונית בצבע, יש סקסית קטנה מחוץ לזו -שקע, ממש נאה.

אישיותם של מכנסי חאקי מוגזמת ומבטא.

כמו קבוצה זו של תמהיל ומשחק מותאם אישית, ההליכה הולכתמסלול עדיןמַהוּתלמרות שעיצוב העיצוב הוא תפיסת עיניים, הוא עדיין מעביר נשיות, שהיא איפור ראוי לבנות אלגנטיות.

תראו, האישיות המכונה כל כך, הגאות המכונה כל כך מגניבה, והאלגנטיות המכונה כל כך יש פרשנויות שונות.מתאים או לא, הפוך בכל עת.מה שעלינו לעשות הוא למצוא את המרחב החלקי התואם לעצמנו.

ובכן, שני הרעיונות התואמים משותפים, אני מקווה לעורר אותך קצת!

אנא המשך לשים לב לואו וויי, ראה מחר!

אני Luo Wei.

אני לא רק שותף ללבוש, אלא גם מקווה לעזור לך להקים את המערכת האסתטית הפנימית שלך ומערכת הזנה רוחנית.

MLS Football Jersey